Ευχαριστίες για χορηγία ηλεκτρονικών υπολογιστών
Ευχαριστούμε θερμά το Παν/μιο Πειραιώς για την ευγενική χορηγία 25 ηλεκτρονικών υπολογιστών και οθονών, με τα οποία θα εξοπλίσουμε τη νέα Αίθουσα Πληροφορικής, αναβαθμίζοντας τα παλαιά μηχανήματα που υπολειτουργούσαν.
Θερμές ευχαριστίες επίσης στην Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κα Ρέμπελου και τον Ταμία, κο Κουκοβίνη για την πολύτιμη βοήθειά τους στη διαμεσολάβηση και μεταφορά του υλικού στο σχολείο μας.

