Μια διαφορετική προσέγγιση της τελετής λήξης, στο πλαίσιο της Δράσης Ενεργού Πολίτη με θέμα: «Τα δέντρα, το οξυγόνο του πλανήτη μας».
Την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή λήξης αυτού, στην οποία εντάχθηκαν οι πολλαπλές δράσεις ενεργού πολίτη έκαστου τμήματος. Στόχος αυτών ήταν οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν δεξιότητες ομαδικότητας, κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας πάνω στο θέμα: «Τα δέντρα, το οξυγόνο του πλανήτη μας». Οι μαθητές/τριες αποκόμισαν αυθεντική εμπειρία μέσα από τη βιωματική εμπλοκή τους στη δράση. Η παρουσίαση στηρίχθηκε στη συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς περισσότερων τμημάτων με μαθητές/τριες διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, καθώς και το Τμήμα Ένταξης. Σε αυτήν εντάχθηκαν ποικίλα μέσα, όπως: θεατρικά δρώμενα, παρουσιάσεις, εικαστικά έργα, τραγούδια, βίντεο κ.α. Την μουσική διδασκαλία ανέλαβε η μουσικός μας, κα Άννα Κανάκη. Στην αίθουσα Εικαστικών πραγματοποιήθηκε σχετική έκθεση ζωγραφικής των μαθητών/τριών, υπό την καθοδήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών: κ.κ. Μαρίας Ζαβιτσάνου και Αικατερίνης Ζαφειροπούλου Αικατερίνης. Στο τέλος της γιορτής ακολούθησε πλούσιο γεύμα μεσογειακής διατροφής, που έφεραν οι γονείς.
Στην υλοποίηση της όμορφης αυτής βραδιάς βοήθησαν εθελοντικά γονείς/κηδεμόνες μαθητών μας: Χρήστος Γουλιέλμος, Σάρα Θωμοπούλου, Κατερίνα Ρέμπελου, Κων/νος Κουκοβίνης, Κατερίνα Αναγνωστοπούλου, Μαρία Αγγελή, αλλά και οι υπεύθυνες για την καθαριότητα του σχολείου μας, κ.κ. Αναστασία Στεργιάννη και Ελένη Μαυρικίδου. Τους ευχαριστούμε όλους θερμά και προσβλέπουμε σε πιο δυναμική συμμετοχή των γονέων σε επόμενες δράσεις του σχολείου μας. Επίσης, ευχαριστούμε το τμήμα Εθελοντών Ερυθρού Σταυρού Ηλιούπολης και την Πρόεδρό του, κα Σακελλαροπούλου, που ήταν μαζί μας και μας βοήθησαν σε δύο περιπτώσεις ατυχημάτων.







